Pomoc

Pomoc portalu mamycel.pl 


1. Pytania ogólne.

     Czym jest mamycel.pl?
     Dlaczego warto się zarejestrować w serwisie mamycel.pl?
     Jak zarejestrować się w serwisie mamy cel.pl?
     Jak usunąć konto/profil na mamycel.pl?

2. Jak korzystać z serwisu mamy cel.pl?

     Rodzaje kont.
           pasjonaci
           pracodawcy
     Profil Użytkownika.
          Tablica
          Znajomi
          Albumy
          Artykuły
          Grupy
          Ulubione
          Edycja profilu - dane podstawowe
          Dane profilowe.
          Prywatność
          Funkcjonalności
          Profile grup.
          Komentarze i oceny.
          Wyszukiwarka.

3. Elementy na stronie głównej serwisu mamy cel.pl.

     Nagłówek
     Panel „foto-inspiracja na dziś”
     Panel aktualności.
     Panele „ostatnio *”.
     Panel „Promowane miejsca szkoleniowe”
     Panele rankingów.

4. Menu

     Foto-forum.
     Dział miejsca szkoleniowe.
     Autorzy serwisu  

1. Pytania ogólne. 

Czym jest mamycel.pl?

Serwis mamycel.pl jest tematycznym portalem skierowanym  do ludzi uzdolnionych, kreatywnych, pomysłowych jak również tych, którzy szukają inspiracji i zachęty do działania.  Celem portalu jest również dotarcie do  pracodawców, artystów, instytucji, firm  oraz  wszystkich tych którzy zechcą wspomagać nasze działania, a tym samym docenią  wartość i twórczość wyjątkowych, utalentowanych ludzi.

Nawet najmniejsza, najskromniejsza pasja wzbogaca nas, sprawia że czujemy się szczęśliwsi, radośniejsi, czujemy, że warto żyć. Dołącz do naszej społeczności! Podążaj za pasją i razem z nami wspieraj potencjał kreatywnych, uzdolnionych ludzi. Pochwal się swoją pasją , talentem, szczególną umiejętnością. Promuj siebie i swoją twórczość.

  • Dodawaj zdjęcia, filmy i artykuły i chwal się swoją pasją.

  • Bądź aktywna/y i daj się odszukać.

  • Przeglądaj oferty firm szkoleniowych i dodaj własną.

  • Bierz udział w konkursach i wygrywaj nagrody.

  • Napisz do nas! Opowiedz nam swoją historię i stań się inspiracja dla innych.

  • Udowodnij innym, że warto życ z pasją i robić w życiu to co sprawia nam radość.

Dlaczego warto się zarejestrować w serwisie mamycel.pl ?

Rejestracja w serwisie www.mamycel.pl jest szybka i całkowicie darmowa.  Celem systemu jest zebranie w jednym miejscu ludzi, którzy będą mogli dzielić się z innymi swoim hobby, zainteresowaniami, talentem oraz będą mieli do dyspozycji znakomite miejsce na rozwój swoich pasji.

Rejestracja w serwisie www.mamycel.pl  umożliwia aktywny udział w jego  funkcjonowaniu. Zarejestrowani użytkownicy mają możliwość oceniania i komentowania zamieszczanych w serwisie materiałów, udzielania się na forum dyskusyjnym oraz brania udziału w konkursach i innych akcjach organizowanych przez www.mamycel.pl.pl 

Dołączając do nas otrzymujesz dużo interesujących możliwości:

  • możliwość  zaprezentowania i promowania swoich pasji talentów i umiejętności,

  • możliwość dodawania zdjęć, artykułów a także filmów z YouTube,

  • możliwość  tworzenia albumów, grup, oceniania i komentowania,

  • możliwość dodawania do ulubionych:  profili, albumów, ulubionych artykułów, kursów i szoleń,

  • możliwość wyszukiwania znajomych, zapraszania ich do serwisu,

  • możliwość  zgłoszenia zdjęcia swojej pasji i twórczości do foto - inspiracji dnia,

  • możliwośc zgłoszenia własnego artykułu na strone główną serwisu,

  • możliwość zapoznania się z ofertami firm szkoleniowych, oraz instytucji zamieszczonych w  naszej  bazie  MIEJSC SZKOLENIOWYCH

Dzięki mamycel.pl możesz również zaprezentować Swoją firmę, Klub  i swoje usługi wszystkim innym użytkownikom platformy. Ponadto każda Twoja aktywność powoduje widoczność Twojego profilu na stronie głównej portalu.  Im więcej się udzielasz tym bardziej stajesz się widoczny!  Dołącz do nas już dziś. Promuj swoje pasje i stań się inspiracją dla innych!   

Jak zarejestrować się w serwisie mamycel.pl ?

Rejestracja w serwisie www.mamycel.pl jest nieodpłatna.  Dołączając do nas stajesz  się członkiem społeczności serwisu i uzyskujesz  dostęp do wielu funkcji  i narzędzi przeznaczonych tylko dla Użytkowników zarejestrowanych.  Wejdź na  stronę rejestracji mamycel.pl i postępuj zgodnie z instrukcjami.  Pamiętaj, że musisz poprawnie wypełnić formularz ( pola oznaczone gwiazdka są obowiązkowe) i poczekać na link aktywacyjny który zostanie wysłany na podany przez ciebie adres e-mail. Zazwyczaj wiadomość dostarczana jest w ciągu kilku minut. Kliknij w przesłany link i zaloguj się do serwisu nickiem i hasłem podanym w czasie logowania. Zachowaj poufność loginu i hasła do swojego konta! 

Użytkownicy uzupełniają swoje profile podczas pierwszego logowania do serwisu. Logując się do serwisu jesteś kierowany na stronę uzupełnij profil, gdzie wprowadzasz informacje o sobie i zarządzasz profilem.  Użytkownik może w dowolnym momencie zmieniać bądź usuwać swoje dane osobowe oraz zarządzać  materiałami udostępnianymi na portalu. 

Podstawowe dane wszystkich użytkowników:

  • imię i nazwisko lub nazwa,

  • zdjęcie profilowe,

  • e-mail,

  • www,

  • data urodzenia,

  • adres ( podanie adresu nie jest obowiązkowe)

  • status zawodowy,

  • możliwość dodania CV w formie pliku,

  • o mnie / moje pasje,

  • przynależność do kategorii.

Jak usunąć konto/profil na mamycel.pl?

Użytkownik może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez podania przyczyny. Użytkownik chcący usunąć swoje konto w serwisie mamycel.pl, zobowiązany jest do zgłoszenia prośby o usuniecie konta do administratorów strony, korzystając z formularza kontaktowego znajdującego się pod adresem http://www.mamycel.pl/kontakt.html. Dany Użytkownik, który w ten sposób rozwiązuje Umowę, oświadcza, że jest świadomy jednoczesnego bezpowrotnego dla tego Użytkownika usunięcia jego Danych.

2. Jak korzystać z serwisu mamycel.pl 

Rodzaje kont.

Serwis mamycel.pl oferuje swoim użytkownikom dwa rodzaje kont :  

  • osoba - osoby prywatne zarejestrowane na portalu i korzystające z niego w celu pokazania swoich umiejętności, talentów i wiedzy. Konto przeznaczone  dla wszystkich niezależnie od wieku, płci, wykształcenia, doświadczenia, niezależnie od  zainteresowań, pasji i posiadanych talentów . Konto przeznaczone dla ludzi pomysłowych, kreatywnych jak również tych, którzy szukaja inspiracji.

  • instytucja - firmy i instytucje (firmy, centra kulturalne , kluby,  grupy, zespoły,  drużyny,  fundacje, stowarzyszenia) zarejestrowane na portalu i korzystające z niego w celu przedstawienia swojej działalności lub znalezienia ciekawych i interesujących pracowników. 

Profil Użytkownika.

Profil użytkownika jest to podstrona  portalu poświęcona użytkownikowi, na której prezentuje on informacje o sobie oraz dzieli się wiadomościami z innymi użytkownikami. Zawiera podstawowe dane użytkownika, zdjęcie profilowe oraz przyciski dodawania do/usuwania ze  znajomych i ulubionych.

Po założeniu konta w serwisie możesz dowolnie modyfikować , uzupełniać i publikować swój profil.  Kliknięcie zakładki powoduje załadowanie odpowiadającej zawartości do elementu „Zawartość zakładki”.  Zakładka „Edycja profilu” jest widoczna i dostępna tylko w sytuacji, gdy zalogowany użytkownik jest właścicielem profilu. 

Tablica

Zakładka „Tablica” zawiera tablicę z wpisami użytkowników. Na tablicy możesz publikować krótkie treści, notatki,  linki lub informacje o zbliżających się wydarzeniach.  Twoi znajomi będą mogli komentować dodawane treści.

Znajomi

Zakładka „Znajomi” zawiera listę znajomych użytkownika. Po prawej stronie jest umieszczony box z filtrem przeszukiwania listy znajomych. Kliknięcie boxu reprezentującego znajomego powoduje przejście do strony jego profilu.

Albumy

Zakładka „Albumy” zawiera listę albumów użytkownika. Po prawej stronie jest umieszczony box z filtrem przeszukiwania listy albumów.

  • Przycisk „Dodaj album” jest widoczny i dostępny tylko w sytuacji, gdy zalogowany użytkownik jest właścicielem profilu. Kliknięcie boxu reprezentującego album powoduje przejście do widoku albumu. 

  • Przyciski „Dodaj zdjęcie” i „Dodaj film” jest widoczny i dostępny tylko w sytuacji, gdy zalogowany użytkownik jest właścicielem profilu.

  • Przycisk „Dodaj do ulubionych” jest widoczny i dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników. Jeżeli zalogowany użytkownik  dodał już album do ulubionych, przycisk ten jest zamieniony na „Usuń z ulubionych".

Jak utworzyć album?

Naciśnij pomarańczowy przycisk "dodaj album" w zakładce „Albumy” na Twoim profilu. Pamiętaj, że do jednego albumu możesz dodawać zarówno zdjęcia jak i filmy. Przy tworzeniu albumu na ikonkę dodaj „zdjęcie” lub „film” naciskasz tyle razy ile chcesz dodać zdjęć/filmów.  Możesz również edytować utworzone wcześniej albumy… dodawać lub usuwać zamieszczone materiały.

Jeśli chcesz aby redakcja portalu miała możliwość promowania Twoich materiałów ( zdjęć, filmów, artykułów) na tablicy profilu mamycel.pl ( Pasja sposobem na życie ) na facebooku jak również na NK musisz wyrazić na to zgodę poprzez ustawienie w ustawieniach prywatności na swoim profilu widoczność (albumów, komentarze do albumów) dla wszystkich.

Takie ustawienia  (widoczność albumów, komentarze do albumów dla wszystkich) powodują również widoczność przycisku "zgłoś jako foto-inspirację" co daje Ci możliwość  zgłoszenia i promowania swoich zdjęć na stronie głównej portalu mamycel.pl.  Zdjęcia Twoich prac/umiejętności mogą wówczas zgłaszać również pozostali zalogowani użytkownicy serwisu, którzy docenili Twoje pasje i talenty.

Artykuły

Zakładka „Artykuły” zawiera listę napisanych przez użytkownika artykułów. Każdy zarejestrowany użytkownik serwisu ma możliwość zgłoszenia własnego artykułu na stronę główną portalu mamycel.pl. Artykuły można publikować zarówno na profilach użytkowników jak również zgłaszać na stronę główną serwisu.

  • Przycisk „Dodaj artykuł” jest widoczny i dostępny tylko w sytuacji, gdy zalogowany użytkownik jest właścicielem profilu.

  • Artykuły można zgłaszać bezpośrednio z profilu użytkownika w zakładce " artykuły", zaznaczając opcję "zgłoś na stronę główną".

  • Kliknięcie boxu reprezentującego artykuł powoduje przejście do strony wybranego artykułu:

 

Przesłanie materiałów do Redakcji ( zdjęć, artykułów, filmów i inne ), o ile autor nie zaznaczy inaczej, uznaje się za  równoznaczne z  wyrażeniem zgody na ich bezterminowe wykorzystywanie na stronach serwisu mamycel.pl. Decyzja o publikacji i jej terminie należy do Redakcji. Serwis zastrzega sobie również prawo do drobnej korekty przesłanych tekstów. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia zgłaszane po fakcie publikacji (poza przypadkami naruszenia prawa autorskiego i prawa osób trzecich) nie będą rozpatrywane.

Jak umieścić obraz lub zdjęcie w artykule?

Do umieszczenia obrazów w tekście służy przycisk: Wstaw/edytuj obraz, umieszczony powyżej każdego pola tekstowego w pasku narzędzi edytora tekstu.

 

Aby wstawić obraz w artykule: 

  • Ustaw kursor myszki w tym miejscu tekstu, w którym chcesz by dany obraz się pojawił.

  • Kliknij w pasku narzędzi edytora tekstu przycisk: Wstaw/edytuj obraz, wprowadź w formularzu jego adres URL, a następnie kliknij u dołu strony przycisk Wstaw. Gotowe.

  • W kolejnych krokach postaraj się wyrównać wstawiony obraz względem tekstu. Określ Wyrównanie: pierwsza opcja - lewa umieszcza obraz po lewej stronie tekstu, druga - środek [Center], a czwarta - prawa  - umieszcza obraz po prawej stronie akapitu.

Jak wstawić adres URL do obrazka? 

  • Otwórz stronę ze zdjęciem w galerii i edytuj miniaturkę ze zdjęciem.

  • Kliknij prawym przyciskiem myszki na zdjęcie i wybierz właściwości.

  • Zaznacz myszką cały adres URL zdjęcia i skopiuj go.

  • Wklej skopiowany adres URL zdjęcia  w formularzu, a  następnie kliknij u dołu strony przycisk Wstaw i gotowe.

Aby zamieścić filmik w artykule z serwisu Youtube, należy: 

  • wejść na odpowiedni adres

  • nacisnąć na przycisk pod filmikiem "Udostępnij"

  • następnie nacisnąć przycisk "Umieść"

  • skopiować wygenerowany kod (Ctrl + C), który wygląda mniej więcej tak: "<iframe width...". 

  • wkleić go w odpowiednie miejsce artykułu

Przy generowaniu kodu na YouTubie, trzeba zaznaczyć opcję "Użyj starego kodu umieszczanego na stronie". Ponadto, przy wklejaniu do artykułu najlepiej najpierw kliknąć na ikonkę filmu, potem w oknie, które się pojawi, wybrać zakładkę "Źródło" i tam wkleić kod z YT. Na końcu wszystko zapisać i gotowe.

Grupy

Zakładka „Grupy” zawiera listę grup, do których użytkownik należy. Po prawej stronie jest umieszczony box z filtrem przeszukiwania listy grup. Kliknięcie boxu reprezentującego grupę powoduje przejście do strony jej profilu.

Przycisk „Załóż nową grupę” jest widoczny i dostępny tylko w sytuacji, gdy zalogowany użytkownik jest właścicielem profilu. Grupy mogą być tworzone są przez użytkowników.

- Podstawowe dane grupy: nazwa,

  • zdjęcia profilowe,

  • data utworzenia,

  • opis grupy,

  • przynależność do kategorii,

- blog w postaci tablicy,  umożliwiający publikację:

  • newsów,

  • linków,

  • informacji o dodanych materiałach (zdjęcie, filmik itp.),

- albumy zdjęć i filmów,

- lista interesujących zasobów (profile, newsy i materiały),

- właściciel/administrator grupy zarządza profilem:

  • edytuje informacje o grupie,

  • akceptuje nowych członków,

  • mianuje wybranych członków na administratorów grupy co powoduje, że pozostali członkowie grupy mają te same możliwości co właściciel grupy ( tworzenie albumów)

  • tworzy i zarządza albumami zdjęć i filmów grupy,

  • publikuje newsy na tablicy grupy,

  • edytuje ustawienia prywatności – poziom udostępniania informacji i zasobów użytkownikom: wszystkim, tylko zalogowanym, tylko członkom grupy, nikomu,

edycja albumów grupy: 

  • dodawanie, edycja i usuwanie albumu,

  • zarządzanie zdjęciami należącymi do albumu,

  • zarządzanie filmami należącymi do albumu,

  • zgłoszenia wybranego zdjęcia do Foto-inspiracji,

Jak dodać zdjęcia do albumu w grupie?

Dla użytkownika zalogowanego, w nagłówku na samej górze po prawej stronie znajdują się odnośnik "Przełącz" do grup do których należy dany użytkownik oraz do profilu bazowego. Kliknięcie wybranego odnośnika spowoduje przejście do odpowiedniej grupy. Teraz możesz już dodawać swoje materiały ( zdjęcia, filmy ) do istniejących już albumów lub tworzyć zupełnie nowe albumy  pod warunkiem, że właściciel danej grupy mianował Cię na administratora grupy. Pamiętaj, że do jednego albumu można dodać po kilka/kilkanaście zdjęć. 

Edycja profilu - dane podstawowe:

 

Kliknięcie zakładki powoduje załadowanie odpowiadającej zawartości do elementu „Zawartość zakładki”.

  • Zakładka „Dane podstawowe” umożliwia edycję podstawowych informacji o użytkowniku: imię i nazwisko, adres e-mail, hasło, datę urodzenia, adres zamieszkania i stronę WWW.

  • Na dole zakładki znajduje się przycisk zapisujący dokonane przez użytkownika zmiany. 

Dane profilowe.

Zakładka „Dane profilowe” umożliwia edycję informacji profilowych użytkownika: kategorię aktywności, zdjęcie profilowe oraz tekst „o mnie”. W przypadku zdjęcia profilowego istnieje możliwość dokonania jego kadrowania (np. do wyświetlania zdjęcia w innych proporcjach: widok profilu, komentarze, posty na forum). Na dole zakładki znajduje się przycisk zapisujący dokonane przez Użytkownika zmiany.

Prywatność. 

Zakładka „Prywatność” umożliwia ustawienie preferencji dotyczących wyświetlania odwiedzającym informacji profilowych, m.in. adres e-mail, datę urodzenia, lokalizację, stronę WWW, tekst „o mnie”, albumy publiczne i prywatne, a także zdjęcie profilowe. Dla każdej z opcji istnieją cztery poziomy wyświetlania:

  • wyświetlanie wszystkim odwiedzającym,

  • wyświetlanie zalogowanym odwiedzającym,

  • wyświetlanie znajomym,

  • brak wyświetlania komukolwiek.

Na dole zakładki znajduje się przycisk zapisujący dokonane przez użytkownika zmiany. 

 

Jeśli chcesz aby redakcja portalu miała możliwość promowania Twoich materiałów ( zdjęć, filmów, artykułów) na tablicy profilu mamycel.pl ( Pasja sposobem na życie ) na facebooku jak również na NK musisz wyrazić na to zgodę poprzez ustawienie w ustawieniach prywatności na swoim profilu widoczność (albumów, komentarze do albumów) dla wszystkich...

Takie ustawienia  (widoczność albumów, komentarze do albumów dla wszystkich) powodują również widoczność przycisku "zgłoś jako foto-inspirację" co daje Ci możliwość  zgłoszenia i promowania swoich zdjęć na stronie głównej portalu mamycel.pl.  Zdjęcia Twoich prac/umiejętności mogą wówczas zgłaszać również pozostali zalogowani użytkownicy serwisu, którzy docenili Twoje pasje i talenty.

Wyszukiwarka.

Wyszukiwarka umożliwia przeszukiwanie profili użytkowników na portalu według:

  • imienia i nazwiska/nazwy,

  • adresu e-mail,

  • miejscowości,

  • wieku,

  • rodzaj – pracodawca/utalentowany,

  • kategorii,

profili grup na portalu według:

  • nazwy,

  • daty utworzenia,

  • kategorii,

albumów według:

  • właściciela,

  • daty utworzenia,

  • daty ostatniej modyfikacji,

  • nazwy,

  • liczby zdjęć i filmów w albumie,

dostępnych artykułów według: 

  • autora,

  • daty publikacji.

3. Elementy na stronie głównej serwisu mamycel.pl.

Nagłówek

Dla użytkownika niezalogowanego, w nagłówku znajduje się formularz logowania i odnośnik do rejestracji. Kliknięcie odnośnika rejestracji powoduje przejście do strony rejestracji. Wypełnienie formularza logowania spowoduje próbę zalogowania użytkownika. Nieudana próba spowoduje wyświetlenie odpowiedniej informacji. Udana próba skutkuje wyświetleniem strony głównej z widokiem dla użytkownika zalogowanego.

Dla użytkownika zalogowanego, w nagłówku znajdują się odnośniki do jego profilu oraz jego panelu administracyjnego. Kliknięcie wybranego odnośnika spowoduje przejście na odpowiednią stronę. 

Panel „foto-inspiracja na dziś”

Panel „Foto-inspiracja” obejmuje wybrane przez administratora zdjęcie wraz z informacją o jego autorze. Zdjęcia  wybierane są z pośród wszystkich  zgłoszonych wcześniej przez użytkowników portalu materiałów do „Foto-inspiracji na dziś ”. Kliknięcie na nazwie autora spowoduje przejście do jego profilu. Kliknięcie na zdjęcie/film spowoduje wyświetlenie strony ze zdjęciem/filmem. 

Jak zgłosić zdjęcie do foto-inspiracji dnia? 

Edytuj zdjęcie, które chcesz zgłosić do foto-inspiracji dnia. Pod edytowanym zdjęciem po lewej stronie strony znajdziesz  czarny box "Foto-info" wraz ze zdjęciem profilowym i  krótką informacją o użytkowniku. W boxie  znajdziesz pomarańczowy przycisk "zgłoś jako foto- inspirację".

Widoczność przycisku "zgłoś jako foto-inspirację" zależy od ustawień prywatności danego użytkownika. W tym wypadku w ustawieniach prywatności należy ustawić widoczność (albumów, komentarze do albumów) dla wszystkich.

Możesz też zgłosić czyjeś zdjęcie jako "foto-inspirację". Wystarczy że pod zdjeciem umieszczonym w serwisie klikniesz w lewym dolnym rogu przycisk "Zgłoś jako foto-inspirację" oraz podasz wyjaśnienie dlaczego akurat to zdjęcie powinno się znaleźć na stronie głównej jako foto inspiracja dnia, a nie inne.

Panel aktualności.

Panel zawiera nagłówki kilku ostatnio dodanych na portalu aktualności wraz z odnośnikami do ich pełnej treści, a także odnośnik do pełnej listy aktualności. Pamiętaj, że rejestrując sie w portalu mamycel.pl masz możliwość zgłoszenia własnego artykułu na stronę główna serwisu. 

  • Pokaż  innym  swoją twórczość. Nie czekaj! Zarejestruj się w serwisie. Pochwal się swoją pasją, talentem, szczególną umiejętnością! Napisz kilka zdań o sobie i o swojej pasji, dodaj parę zdjęć i zgłoś artykuł na stronę główną naszego serwisu.

  • Jesteś niezwykle twórczą i pomysłową osobą? Marzysz o tym by rozwijać swoje umiejętności i uzdolnienia, a nie masz do tego wystarczających środków finansowych. A może borykasz się z innymi problemami natury społecznej? Napisz nam o tym.

  • Rozpocząłeś/łaś własną działalność gospodarczą  i jesteś w fazie intensywnego rozwoju? Twoja pasja stała się twoją pracą? Napisz nam jak udało Ci się osiągnąć sukces.  Zaprezentuj siebie i stań się inspiracją dla innych!   

  • Osoby zainteresowane opublikowaniem własnego artykułu na stronie głównej serwisu mamycel.pl prosimy o zarejestrowanie się w serwisie lub o kontakt drogą mailową kontakt@mamycel.pl  

Artykuły można zgłaszać  bezpośrednio z profilu użytkownika w zakładce artykuły, zaznaczając w formularzu opcję  „zgłoś na  stronę główną". Przesłanie materiałów do Redakcji ( zdjęć, artykułów, filmów i inne ), o ile autor nie zaznaczy inaczej, uznaje się za równoznaczne z  wyrażeniem zgody na ich bezterminowe wykorzystywanie na stronach serwisu mamycel.pl. Decyzja o publikacji i jej terminie należy do Redakcji. Serwis zastrzega sobie również prawo do drobnej korekty przesłanych tekstów. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia zgłaszane po fakcie publikacji (poza przypadkami naruszenia prawa autorskiego i prawa osób trzecich) nie będą rozpatrywane.

Panele „ostatnio *”.

Elementy typu „ostatnio *” zawierają ostatnią aktywność na portalu.

  • Ostatnio dodane zdjęcia – miniatury kilku ostatnio dodanych na portalu zdjęć z odnośnikami do stron odpowiednich zdjęć. Na końcu elementu znajduje się odnośnik do katalogu albumów.

  • Ostatnio dodane filmy – miniatury reprezentujące ostatnio dodane na portalu filmy z odnośnikami do stron odpowiednich filmów. Na końcu elementu znajduje się odnośnik do katalogu albumów.

  • Ostatnio zarejestrowani użytkownicy – awatary kilku ostatnio zarejestrowanych użytkowników z odnośnikami profili użytkowników. Na końcu elementu znajduje się odnośnik do katalogu użytkowników.

  • Ostatnio na blogach – element zawiera fragmenty kilku najnowszych wpisów na tablicach użytkowników z odnośnikami do ich pełnej treści.

  • Ostatnio na forum - element zawiera fragmenty kilku najnowszych postów na forum z odnośnikami do ich pełnej treści. Na końcu elementu znajduje się odnośnik do forum portalu.

Panel „Promowane miejsca szkoleniowe”

Element zawiera listę kilku zarejestrowanych w systemie miejsc szkoleniowych z odnośnikami do pełnych informacji. Na końcu elementu znajduje się odnośnik do katalogu miejsc szkoleniowych.  

Panele rankingów.

  • Najlepsze albumy – lista kilku najwyżej ocenionych albumów wraz z odnośnikami do odpowiednich stron. Na końcu elementu znajduje się odnośnik do katalogu albumów.

  • Najbardziej aktywni użytkownicy – lista kilku użytkowników, którzy napisali najwięcej postów na forum. Na końcu elementu znajduje się odnośnik do katalogu użytkowników.

  • Najciekawsze wątki – lista kilku najczęściej odwiedzanych wątków na forum. Na końcu elementu znajduje się odnośnik do forum portalu.

4. Menu

Foto-forum.

Integracja portalu z forum o standardowej funkcjonalności (np. phpBB3):

  • wspólne logowanie do portalu i forum,

  • wyświetlanie na stronie głównej kilku ostatnich postów,

  • wyświetlanie na stronie głównej kilku najaktywniejszych użytkowników. 

Dział miejsca szkoleniowe.

Dział miejsc szkoleniowych został przygotowany z myślą o udostępnianiu wszystkim zainteresowanym informacji na temat możliwości kształcenia i rozwoju umiejętności, które pomogą Wam osiągnąć cele zawodowe. Osoby zainteresowane własnym rozwojem  będą mogły  zapoznać  się z ofertami firm szkoleniowych, oraz instytucji zamieszczonych w  naszej  bazie.

Wszystkie zgłoszone miejsca szkoleniowe akceptuje administrator portalu.

  • Przekonaj się jakie instytucje, kursy, szkoły, warsztaty i inne wydarzenia kulturalne będą dla Ciebie odpowiednie. Zobacz adres na mapie.

  • Porównaj przygotowane oferty i wybierz najbardziej korzystną dla siebie.

  • Poznaj opinie innych osób na temat zamieszczonych ofert i dodaj własną.

  • Prowadzisz kluby, warsztaty, kursy, szkolenia - nie czekaj, dodaj własną ofertę, zareklamuj sie i zachęć innych do działania!

Wyszukiwarka ciekawych miejsc szkoleniowych (typu: warsztaty, kursy, kluby, centra kultury , spotkania grupy tematycznej ) dostępnych dla użytkowników,

 filtr: 

  • nazwa,

  • typ,

  • kategoria,

  • lokalizacja,

Wyświetlanie wyników w formie listy i mapy z pinezkami (patrz: Google Maps) 

Mam problem / uwagę / sugestię...

Wszelkie problemy z działaniem strony proszę zgłaszać bezpośrednio do nas, na adres e-mail podany w dziale kontakt.


Autorzy serwisu


  • Pomysłodawcą serwisu jest Beata Marszałek 
  • Oprogramowaniem serwisu zajęła się firma S-arts  
  • Grafikę w serwisie stworzył Gerard Brożnowicz.